cooltúra galéria

Wants more again!

2011.11.27. 16:52 Vigyi

Hali!

Sok szépet tapasztaltam a világban a dallamokat, a levegőt vagy megbecsülni a pillanatokat! De hamar ki kellett ábránduljak ebből mikor tapasztaltam az elmúlást a múlt vissza ütéseit. Azt hiszem elvesztem teljesen. Elvesztettem egy példaképet az unokaöcséim egy nagyszerű apát, Apámék pedig egy példás nagyszerű testvért. Nehezemre esett elfogadni hogy mi is történt valójában. Éppen hogy megnősült végre hogy minden kezdett helyre állni akkor lejárt az ideje. Igazságtalanság! Vissza nézve a múltjába egy kiváló egyenes korrekt ember aki tele volt poénokkal és egy jó stílust ötvözött. Mindig is szerettem volna rá hasonlítani! Tiszteletre való ember volt akit sokan szerettek és TISZTELNEK! Most hogy lefújtam a blogról a pórt (ez mindig akkor jön el ha már sok ez az egész mocskos dolog körülöttem) Akkor tévedtem nagyot amikor váltottam egy nagyot nem tudtam minek remény sugarába cselekszem ezt de úgy éreztem hogy jobb lesz, nem mindenképp alakult minden úgy ahogy elterveztem sőt, ki csúszott az irányítás a kezemből nem tudtam feldolgozni a körülöttem lévő változásokat! Az előtt utáltam a változást. Most benne élek a minden napjaimban már törzs helyett eresztett sajnos... De legmerészebb álmaimban sem gondoltam hogy ezt az embert a példaképem aki egyben a nagybátyám is és elveszítem... Nagyon hiányzik és ezt nem tudom szavakba foglalni hogy milyen egy rohadt érzés. Amikor este megtudtam előtte haveromnak meséltem róla hogy milyen remek ember is ő valójában... Haza érek, lezuhanyzom, eszek és miközben eszem bekapcsolom a gépem és körülnézzek itt ott... Erre ott pihen az emailok között ez a szomorú üzenet másnap nem tudtam még felfogni melózni indultam... vissza folytottam az érzelmeim raktárból nem akartam kijönni egész nap nagyon rossz volt... Nagyon hiányzik az egyik legfontossabb személy volt nekem. Utoljára tavaly ilyenkor láttam őt utoljára j volt látni! Telefonon mindig tőle kaptam lelki fröccsöt. Kicsi voltam akkor is mindig korrekt volt vitt ide vitt oda sikerült neki mindig jó kedvre deríteni. Amikor még 13 éves voltam és először kaptam pofont szerelmi életemtől ő ott volt és el magyarázta a dolgok rendjét!

Szavai Máig fejemben vannak.

Emlékedre!

Tisztelettel unokaöcséd Kis Vigyi!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xero.blog.hu/api/trackback/id/tr833415664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása