cooltúra galéria

What are you doing?

2011.11.29. 20:46 Vigyi

Hali!

Minél jobban közeledik a péntek annál jobban leszek ki. Nem tudom mit csinálhatnék hogy feltudjam fogni nincs többé nem hívhatom fel nem találkozhatok vele. Nap mint nap mesélek róla mint egy igazi legendáról egy igazi jelképről. Pedig még emlékszem beszéltük nem rég hogy egy hétvégén unokaöcséimmel le megyünk hozzá és hülyülünk meg beszélünk. Péntek Péntek..... Sokak szemében lehet úgy tűnik hogy majd belenyugszik az ember de fel sem tudják fogni ki volt ez az ember számomra mit jelentet amikor leírom hogy példakép azt úgy is érzem hogy sok mindent megoldott korrekt módon és.....

A nap folyamán úgy nézz ki a történet hogy sikerül bevinnem a céghez Tesómat akit tényleg rokoni szállak fűznek össze olyan ő is mint egy hülye gyerek de jól áll neki :) Nagy forma. Remélem el tud majd jönni a búcsúztatóra mert jó lenne ha tudnék magam mellett egy ilyen formát aki akkor is tudja mivel kell feldobni az embert ha kilátástalannak tűnik a helyzet na igen! Maximus amióta végre össze találkoztunk tök véletlen tiszta jó hogy vannak itt burguj eke falván még jó arcok akik ha fasírt van akkor agyalnak velem. Ha elveszítünk egy fontos embert az életünkből az emléke olyan mérhetetlen erőt ad hogy az iszonyat ma olyan löketet kaptam amikor betalált egy idétlen vásárló hogy higgadtan el magyaráztam neki hogy anyádék miért nem mentek moziba helyetted vagy vettek volna pia helyett kottont wazzeg (persze nem így de felfogta az emberünk miről is van szó). De ma sok pozitívum ért sokan égre földre dicsértek hogy forma vagyok (azért mert nem a szart sóztam rájuk hanem szarból csináltam showt!) Ezt úgy kell érteni hogy a szarnak le írtam hogy milyen cink a teljesítménye teszteltem is és ámulva bámulva mondták hogy akkor most mondjam már meg hogy én mit ajánlok erre én lazzán de faszán és igazán rá mutattam egy kiváló minőségre így tettem szert végre a rekordom megdöntésére eladási árakban (Itt is hatott még a löket :) )! Na igen van akinek sikerül és van akinek nem...

 

Nem tudom mi ez mostanság hogy aktívan használom a blogot de remélem nem megbetegedést jelent. Lesz ez még így se..Na igen meg Géb barátom mostanság nagyon belehúz az iparba... Csak bele ne rokkanjon jó lenne már egy sört bedobni de most nálam is hajtás van sucks karácsony sebaj aznap melózom igaz csak 2-ig de estére kitalálok én valami finomságot... Előbb utóbb össze jön a szabi és akkor sörözés meg lazzí meg persze edzés.

Ahoj.

Vigyi.

Have break have a relax!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xero.blog.hu/api/trackback/id/tr753422868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása