cooltúra galéria

My old blog (vigyi.blog.hu) :D

2011.04.03. 19:48 Vigyi

Hali all!
Meg találtam a régi blogomat és az egyik szerintem legjobban sikerült posztom ez volt! :D
jókat mosolyogtam rajta!
:P
http://vigyi.blog.hu/2009/05/13/na_ez_a_high_voltage_nagyon_unalmas_nap_volt_es_meg_nincs_vege
</guid>
<description/>

<content:encoded>
<p>Hát ez a mainap elég esemény telli volt! vegyük a reggel...szokásosan megint majd nem lekéstem a zöldhernyót de megint én nyertem és elértem! azzal ma nem is volt gond de, viszont mindenki engem szúr ki?</p><p>rágyújtok a lépcsőnél mivel a bagzó zárva volt oda jönn egy tanár elkezd velem pattogni.....jó gondoltam arrébb megyek legyen gyerek nap=) arrébb mentem erre a karbantartó (engem inkább csövesre emlékeztető) alak rám szólt hogy nézzek körbe mennyi csikk van körülöttem!Erre én nem én voltam zárva van a dohányzó az az egyik a másik ide jár mindenki bagzani harmadik miért nekem ordítja le a fejem? meg hogy jönn ahozz hogy ilyet beszól nekem hogy ha megláttja hogy eldobom a cigi csikket akkor megeteti velem? ő csak figyelmeztet!Gondolom magamba engem már figyelmeztetett az ég mikor magát felvették ide dolgozzni (szagból itélve enyhén nikotin függő és fogmosást fürdéssel vegyítve kerülő volt az emberünk)....na mondom ma is megkaptam de nem.....Jött a kémia óra a tanár kit cinkelt folyamatosan? kit akart ki röhögni? sejtitek hát ki mást engem szerencsétlen megboldogult emberkét.....nem elég hogy infón szokásomhoz hűen kényelembe helyezem magam és próbálok alváshoz készülődni mit hallok?Jöjjön a táblához.....ki megyek állok 5 percig utánna üljön le! na mondom ezért ki hívni?Genyó!</p><p>egy kis unalom űző az infó közepén elkezdünk boxosat játszani egyik osztálytársammal kit vessz észre az iskola rabszolgájának semm nevezhető tanár hát NANÁ!hogy engem.....ki akart küldeni...de megúsztam!!!=) aztán az alvás project csak össze jött földrajz órán amikor a tanár elkezdett egy unalmas cikket olvasni én meg álmaimban erre arra jártam =)</p><p>volt egy álom rész ahol nem is bánnom hogy felkelltem mert megint depis lennék szóval ezt meg köszönöm itt a csöngőnek KÖSZÖNÖM SZÉPEN CSÖNGŐ!!=)Délután futáss a hév után elértem megint csak lassan döcögött ez volt a mázlim sőőőtt életembe elöszőr nem volt csak egy ember a pénztárnál és az is megvette amit akart mire oda értem!Tehát a bérlet project is sikerrel járt de viszont a hévet illetően köbö úgy nézzet ki a hév mint egy csöves szálló volt rajta két jó csaj na jó legyen három akik mosolyogtak rám de megmondjam a frakót? Le se szartam őket jobban érdekelt a zene amit régen hallot a fülem=) arről ne is beszéljünk hogy haverom angol órán olyat fingott hogy úgy röhögni kezdtem hogy már döltem el mint egy kivágott fa!!!xD na vissza térve hévezésemhez elkezdtem magammal vitatkozni persze csak gondolatban hogy ne leplezzem le hogy hülye vagyok elég ha az tudja aki ismer!:D de vitatkozásom meg zavarta egy sötét ruhás fickó aki állandó kéregetésével már idegesitett hajtogatta hogy jegyeket bérleteket na mondom te honnan szakadtál ide?=) utánna követem a bkv harcos út vonalát tekintetemmel és egy csajszi nagyba alszik elkezdi bögdösni semmi....bepucsít úgy is megpróbálja bögdösni...élet jel semmi.... aztán bögdösi amíg a csaj hirtelen felriad azt hittem beszarok a röhögéstől...annyira bekébult voltam a héven hogy az uccsó elötti megállónál bebasztam a kezem az ajtóba és fáj is elégé szóval mondom most már megérte meg venni a bérletet fel kellnem és be menni a suliba meg vissza.....de a legnagyobb poén hogy elöbb megtaláltam a kis késsem és sikeresen véletlen vagy örömömbe magamba állitottam sebaj gondoltam még nincs vége a napnak talán túl élem ezt is mint a többit :)</p><p>Üdv!</p><p>V1GY!.</p>
</content:encoded>
<wp:post_id>1119487</wp:post_id>
<wp:post_date>2009-05-13 16:12:51</wp:post_date>
<wp:post_date_gmt>2009-05-13 14:12:51</wp:post_date_gmt>
<wp:comment_status>open</wp:comment_status>
<wp:ping_status>open</wp:ping_status>

Mikre nem bukkanok :D:D 3 éves posztom :) úr isten :D
Respect!
V16Y!

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://xero.blog.hu/api/trackback/id/tr472796969

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Handi Péter - ROVOM KÖREIMET 2011.04.04. 09:14:04

Rovom köreimet reggelente a park körül, a fennmaradás, a túlélés és a matuzsálemi életkor megközelítésének reményében. A tudatos ÉN-konzerválás gyakorlata újabb keletű, mert nagyszüleink mindezt még a Sorsra bízták, és vajmi keveset foglalkoztak testük...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása