cooltúra galéria

Egy Örök Vándor

2011.05.28. 15:50 Vigyi

Sziasztok!

Pörgés van ezerrel de az idő szar! Végre meg tudtam mutatni az igazi oldalam egy olyan embernek aki azt hitte ismer de rájött hogy tévedett el mondtam neki minden bajomat még azt is mivel mocskolnak meg amivel próbálkoznak. És megértett egy kicsit bepróbálkozott hogy biztos nem tudom mit vállalok magamra egy dologgal de el magyaráztam neki hogy tudom mit és hogyan csinálok! Lesokkoltam ezzel és észre vette hogy megváltozott minden. Ahogy más is tapasztalja. Sok minden változott sok víz lefolyt már a Dunán azt hiszem így mondják vagy hogy! Nem értem magamat egy dologgal kapcsolatba ha szabin vagyok hiányzik a meló ha melózom akkor pihenni akarok a fene se érti! Jót tett most Csepel kollégámmal sokat hülyültünk és egy két dolgot lezártam tisztáztam magamba tisztán láttok már előre és ezt semmi senki nem fogja el rontani! Elsők a rokonok ha valaki akárki csúnyán nézne akármelyik rokonomra szét kapnám mint foxi a lábtörlőt :D Ez a mai nap is jó volt és még nincs vége! Erre vágytam már laza kis rádió meg pörgő kilométerek! Utazgatni a legjobb a világon ilyenkor az ember kikapcsol nem gondolkodik nem pörög azon hogy elfelejtett valamit hanem nyugisan lightosan mosolyog és nézz előre hogy áá végre mááár :D csapattunk előzünk új arcokkal ismerkedünk meg persze dumálunk jó sokat és így ha eddig nem is volt képe vagy rossz kép volt előtte az megváltozott és rájön a dolgok lényegére meg világítja hahó itt a lényeeeeg ez mindenek a kapcsa! Én ilyenkor csak mosolygok hogy végül el nyerem azt a tekintetett hogy fú bazd meg te nem az vagy akinek eddig láttalak! Persze valamikor nehéz mert vannak emberek akik még nem ismernek csak annyit nyögnek ki hogy az hülye meg stb na igen csak ilyenkor kéne bele gondolni hogy nem bujkál ezzel a dologgal és csak akkor bukkan fel ha el tudja fojtani? Ez a baj az ilyen emberekkel hogy nem néznek a dolgok mögé! De egyszer rá jönnek a dolgokra! Ezért a pillanatokért éri meg szenvedni hogy kiderülnek a dolgok mint ma is :) és ilyenkor állok felemelem a fejem és egyet sóhajtok mosolyogva hogy ugye ugye? És láttod én el mondom mi a baj meg minek mi értelme mit miért hogy csinálok.

Vannak az életben akadályok ha bele is botlunk egybe ne gyűrjön le hanem fordítsuk hasznunkra tegyen erősebbé ez az élet rendje a gyávák elbuknak a bátrakat több megpróbáltatás várja ami segíti őket a következő szintre lépni aki mer az nyer alapon nem mindig működik mert kell néha egy kis rövid zárlat de utána mehet tovább pont mint a box meccsek csak ez több ezer menetes :)

1 próbát elbuktam de a másikat megnyertem egyensúly :)

Az élet csodás tud lenni ha azé tesszük saját magunknak magunkért és másokért!

Mindenkinek Szép délutánt és jó bulizást estére! :)

BB!

V16Y!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xero.blog.hu/api/trackback/id/tr952938984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása