cooltúra galéria

Evry day in the break

2011.02.28. 22:51 Vigyi

Aloha!

Új külső, elhanyagolt bejegyzések ebből is látszik hogy a xero maradt a régi!

Minden más változik rendjén belül és kívül. Voltak ziccerek,hibák egyebek ami a végéhez közeleg! Egy szokásos szereplő szokásos helyszínei változások szelei igen. Vegyük azt hogy mindenkinek vannak céljai amit szeretnének elérni bármi áron vannak akik meghátrálnak egy kis akadály ill. nehézség miatt valakik nem adják fel és minden napjuk egy kicsit monoton egy kicsit unalmas egy kicsit ilyen meg olyan de akik végig csinálják a monotont azok elérik a céljukat! Remélhetőleg én is ide leszek besorolva! Vannak emberek akiket ha lehetne osztályozni 0-10ig terjedő skálán akkor akik a 0 feneke alatt se vannak azok kiestek az tök mindegy milyen áron e már nincsenek és valahogy lefaragtam a létszámot szépen tudom egyengetni az utam aminek örülök! És nem szívják el a terveim nem teszik lehetetlené a lehetőségeket! De ki vagyok én hogy skálába foglaljam őket? -senki- csak véleményem szerint hazugságok voltak lesznek is ezért kell megválogatni az ember barátait és jobban megbecsülni azt aki a szarban is mellette van sőt aki ezt megteszi annak viszonozni is kell már csak azért is! Tensin tesóm nagyon csipázom és örülök hogy már neki is úgy mond alakulóban vannak a dolgai! És ez tetszik ő is mindent bele ad a munkájába pont mint én. Igen példás az olyan ember aki keményen gürcöl/iskolába jár/ mint aki egész nap recskázik a gyufás dobozba... Az ilyenek húzzák le az ember élet célját az ilyet kell kerülni.... És ez egyfajta általánosítás most nem megszemélyesítés csak amit tapasztalok. Amikor fel kelek és megyek be dolgozni örülök neki hogy ezt csinálhatom jó kedvel megyek be és állok neki a napi feladatoknak szeretem ezt csinálni :-)

Sajnálom azokat az embereket akik ezt a bejegyzést magukra veszik vagy félre értik de már egyszer le írtam hogy ez tapasztalat és különben is! "Akinek nem inge nem veszi magára!"

Aki ismer az tudja milyen vagyok! (nem olyanokra gondolok akik 1-2 éve) De vannak kivételek persze akikkel lógtam sokat és megosztottam az úgy mond "filozófiám" hehe.

Aki meg nem és téveszmékben él arra nem tudok mit mondani csak annyit hogy maradjon is így mert rájuk nem kívánok a jövőben számítani se mint barát sem mint közeli ismerős :-)

Vissza gondolok néha a múltra. Egyik ismerősöm ki volt lelkileg és egy kérdést tett fel nekem: -Te Vigyi ha vissza mehetnénk az időbe te mit csinálnál másképp?

erre én csak annyit mondtam: -Te figyelj ez nem az a film de ha az is lenne lehet voltak bökkenők az életben de azok mind azt a célt szolgálták hogy erősebbé tapasztaltabbá tegyenek! Én tanultam a hibáimból nekem jó volt idáig mert ha minden tökéletes lett volna akkor lehet szóba se állnék most veled! Szóval semmit jó ez így ahogy van pont így találták ki az egészet és pont!

Én néhány napig mellőztem úgy mond az internetet elvágtam a pórázt! :-D és mit ne mondjak jót tett már csak azért nem mellőzöm mert jó beszélgetni a barátaimmal és bulikat egyeztetni :-P!

Én néha ledöbbenek a munkám során egy két emberen hogy tud pár ember ekkora tanyasi Thai Paraszt lenni hogy fogmosás helyett enne szalonnás orbitot! :D Néha viszont így elkattan az agyamba egy ilyen röhögő izom és ha "távozott" a bizonyos ember akkor kérdőre vonom a kollégáim hogy mire jó ez nekik miért csinálnak ilyeneket emberek vagyunk nem? Vegyünk egy példát van egy ilyen fürdőszobai rádió szét szedi és egy ilyen 0,5cm műanyag korongot el lop belőle de előtte kibontja persze... Miért jó ez? nem fogom megérteni valahogy de értelmetlenség ezen agyalni!

Xero Rádión töröm az agyam csak idő kell hozzá ami mostanság kevés van :/ de ami késsik nem múlik a cél mindig ott van csak most más célok vannak kitűzve!!!:D

Respect!

Jóéjt mindenkinek!

Vigyi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xero.blog.hu/api/trackback/id/tr772699871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása