cooltúra galéria

My self is broken

2011.11.29. 00:28 Vigyi

Hali.

Ma sok mindent megtudtam hogy kik azok akikre lehet számítani és kik azok akire nem. Nyertem 4 embert 3-at veszítettem ez olyan mint egy elcseszett választás! Öreg Vigyi emléke sokszor segített amikor valami furcsa történik felnézzek és el mosolyodom hogy ejnye ejnye :) te intézted így ugye? Köszi:)

De néha pedig nézegetem kicsiny életem szilánkjait ami úgy törik szana szét mint annó a szoci rendszer hát igen...

Sok mindennek megvan a maga miértje és ezt az ember egyszer rá jön hogy minek mi értelme volt. Nem érdemes azon rágódni mi volt a múltba csak az maradjon meg szívedben aminek meg kell hogy maradjon! Rosszat dobd el és hagyj helyet a jónak az nem tud ki készíteni! Valamikor csak a puszta valóságot nem vagyok képes felfogni de könyörgöm még a gyász se jött ki pedig érzem hogy itt van csak nem akarok róla tudomást venni mint sokszor sok dologról ami érzem hogy kárt okozhat bennem! Kívülről szikla belülről egy robbani készülő Csernobil ketyeg az óra ketyeg... Idők kérdése és robban mint a popcorn a sütőbe ahogy pattog és serceg. Talán ez egy új fejezet az életemben aminek a kezdetét érzem és ez a kezdet szomorúan kezdődik a kérdés hogy hogyan zárul?! Nagy veszteség ért nagy csalódások de remélem jobb lesz jobb napok fénysugarai tűnnek fel és a sugarak reménnyel töltenek meg. Mert ami kezdődik annak jól kell végződnie!

Ciao.

/Vigyi/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xero.blog.hu/api/trackback/id/tr413420231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása